Dax igen....

Såja, då kom febern tillbaka igår morse :(
Nu får det väl ändå räcka???
Har en konstig huvudvärk, och jag känner mig yr. Vårdcentralen har man ingen hjälp av precis: VILA säger dom....Ja, självklart vilar jag, orkar ju inget annat...Men hjälper det ? NOPE....Suck....

Var i Lund i tisdags med Casper.
Vi får ett långlån på ett bolltäcke till han, och en bollkudde som han ska sitta på i skolan. Hoppas detta hjälper han något iallafall....¨Så om någon vecka får vi dom sakerna.

Nä, nu ska jag taen kopp kaffe & sen vila i soffan

See you


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Neej, inte nu igen, din stackare vad trist att du aldrig blir frisk.

Hoppas att du kryar på dig min goa vän!

Du får berätta hur det går med bollkudde och täcke sen, lite nyfiken.

Kram kram

Lena

2011-03-10 @ 12:15:43
URL: http://vitavox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0