Flytt & bokning:)

Så, då har Trollet flyttat till ett nytt hem :) Nu bor hon med en kattkompis & 2 hundar i Landskrona. Allt går bra, och det känns skönt att veta.
Detta par var även intresserade av att bli stödhem åt katter, så dom är nu rekomderade till vår kontaktperson på Kks :):). Stödhem behövs verkligen, speciellt nu i dessa tider, då kattantalet ökar lavinartat.
Är du intresserad av att vara stödhem? Kontakta mig, så berättar jag mer & vidarbefodrar er till Kkks.

& så kan jag berätta, att Pipis & Trötter är bokade :) Dom flyttar till samma hem om 2 veckor:) Dom ska hos en barnfamilj som bor i Höör :)

Ang Kks....Vi har en katt där ifrån just nu, och hon fick 4 källingar i torsdags:)
Rosa är en Manxkatt, dvs hon har ingen svans.
2 av hennes ungar är svanslösa, 1 har en liten liten stump & 1 har en lång svans :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Så synd att min lilla Smulan inte accepterar andra katter, plus att hon blir 13 år snart. Annars hade jag lätt ställt upp som stöd.

Men man vet ju aldrig i framtiden.

2011-07-11 @ 20:52:40
URL: http://shaminelle.blogg.se/
Kommentarer
Postat av: Jennie

skulle ni inte behålla trollet?

2011-07-11 @ 20:57:30
URL: http://jooleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0