Varit mycket nu

Sorry...varit mycket, så jag har inte ens tänkt på att blogga :D

Korta drag :

Semester !  4 underbara veckor med min familj...Var bla i Harasjömåla i 1 vecka med husvagnen :)  Tack Jennie för att du passade huset & alla djuren :)

Casper : Kidnappad några gånger *S*...Steffi & Rikard tog han till Halmstads äventyrsland & Röstånga badet + dom hade han några nätter hos sig:)
Åsa & Arne tog med han till Busfabriken :)

Massor av bad i poolen har det blivit också...& grillning naturligtvis :)

Mats fyllde 45 år den 15 aug, och den 20 aug hadevi ett grill-knytkalas för han, det blev en lyckad fest med alla som kom :)
Tack Arne för allt slit med tält osv :)  & tack Jennie för allt jobb du la ner till festen :)

Skolstart !  Ja, den var efterlängtad av Casper, haha....Han gillar verkligen att åka till skolan :)

Så, korta drag på det som har hänt här :)


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Det blev en toppensommar med andra ord, förutom lite annat smått & gott. En massa katter, bönder som bråkade om nätterna då ;)

Kram gumman och hoppas att Casper fortsätter att trivas i skolan :)

//Lena

2011-08-25 @ 07:31:29
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Kommentarer
Postat av: Jennie

det var kul att passa huset och djuren och det var roligt att hjälpa till med festen,inget jag inte gärna gör igen :)

Säg bara till så kommer jag ;)

Hälsa pappa och Casper :)

2011-08-25 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0