Lite av varje...

Jaha, då har man låtit bloggen vara ett tag....Men sådan är jag *S*

Lite av varje har hänt i vårt liv den senaste tiden, fast det kunde ju ha varit mer roligare saker :)

Förkylning tex...För Casper ( Igen) och sen jag....Just nu så är det bättre, men jag har fått nersatt hörsel :(.
Att snyta sig är en pina för öronen, men dock ett måste. Hostan är med mig denna gång också *suck*.

Har varit lite problem i skolan för Casper, då det har varit mycket puttande osv från andra barn. Givetvis så accepterar inte skolan detta, så där är fler vakter ute på skolgården nu, vilket gör att Casper känner sig tryggare igen.
Hans fröken har dessutom sagt att hon tycker att hon ser drag av autism hos han :(. Inget kul, men det är bara till att ta tag idet också. Allt för vårt lilla hjärta....

Vi hade en grillkväll i lördags, med vänner & min syster & hennes familj. Kanonväder var det,och vi hade kul :)
Skönt med sådana dagar :)

Jennie, Caspers stora syster har så smått börjat att hälsa på oss igen....Vi försöker att bygga upp relationen igen, främst då mellan Mats och henne.
Casper var väldigt avvaktande från början, vilket man förstår. Men nu går det bättre. Han har verkligen saknat henne. Så nu håller vi tummarna på att det går bra mellan dom....

& så har vi blivit stöd hem för KKS :) Super kul att få vara aktiv med djur igen :). Så igår fick vi hem en mamma med hennes 3 källingar. Fullt ös med andra ord, men så kul :):)

Sven fick flytta hem till oss den 15 Maj. Vi saknar ju ett katt, Linus, och vi såg en lapp om en katt som var upphittad. Givetvis så körde vi dit och kollade, men nä...Det var inte Linus. Men det var Sven....Vi föll för katten, så han får bo hos oss nu. Givetvis om den riktigare ägaren hör av sig, så får han ju flytta.

Så, lite av varje.....See you :)



Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Hej där gumman!

Jag blir lika glad varje gång jag ser att du varit här. Jag saknar dig ju mellan varven.

Vad mysigt med ett gäng katter, lite avundsjuk blir jag ju såklart.

Skönt att de har sett vad som händer i skolan och verkligen gör nåt för att Casper ska få det bättre.

Ja, ang. eventuella autistiska drag så är det självklart jobbigt att ta det till sig. Men han är ju samma goa kille oavsett vilka "bokstäver" han har.

Kram på er och ha det så bra till nästa gång ;)

Lena

2011-05-27 @ 08:08:16
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Kommentarer
Postat av: emily



Hej!



Tipsar om våra halsband som finns att köpa här; http://shop.textalk.se/se/article.php?id=22801&art=8431874



hoppas du gillar det med adhd



Kram

Kommentarer
Postat av: Daniella

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 07:37:38
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0