Tjhooo:)

Jag lever :D Fast det ser ni ju på fb :)

Väldigt mycket har hänt på sista tiden, men inget jag bloggar om direkt. Iallafall inte än.
Livet går vidare som dom säger, och det är ju sant.Hur svårt det än är....

Idag så sticker vi till Harasjömåla med husvagnen, ska verkligen bli skönt med att få en "tidsfrist" från alla måsten, som alla har....

Måste ju också berätta, att sen Casper började på 36 mg concerta, så flyter det på ännu bättre för han. Visst, vissa dagar går inget, men det är sådant som händer. Hans 10 mg ritalin på eftermiddagen står kvar, vilken hjälper honom fram tills 20-21 tiden på kvällarna.

Fick en fråga, om jag inte skulle mediniceras...Njeee...är inte inne på den biten, trots att jag har svårt för enkla förfrågningar. Jag försöker att klara mig, och förstår jag inte, så frågar jag igen. Har toppen vänner & man, så förstår mig, och som gärna förklarar mer än en gång vid behov :)

Så, nu ska jag in i duschen....Och sen inväntar jag min älskling, så vi kan åka iväg :)

Ha det gott alla :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0