Ser det i drömmen...

Måste berätta....I söndags så höll vår familj på att bli mindre, pga en väldigt nära olycka. Jag ser detta i mina drömmar varje natt efter det. Riktigt ryser i kroppen :(

Vi bogserade hem en bil, Mats & Casper bogserade, och jag satt då i den bil som blev bogserad.
Kom till ett trevägs kors, och där var fritt, fritt rätt så långt vi såg.
Mats började att köra ut på vägen, till vänster....Då ser jag en bil som kom från höger, i HÖG fart, rakt emot Mats & Casper....Jag bara skrek, blev så jävla rädd !. Föraren i den bilen, bromsade kraftigt, och som tur var, så fick han stopp på sin bil.
Jag skakade i hela kroppen, och när vi väl kom hem, så gick det upp ett ljus för mig, hur nära det var att den där bilen hade kört rakt in i sidan på vår bil :(

Ibland så undrar man, vågar man köra ut när det faktiskt är fritt ?? För dårar som kör så som denna gjorde, kan orsaka många olyckor :(

SÄNK FARTEN !!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

fy fan va hemskt! hoppas att idioten lärde sig att inte köra så himla snabbt på vägarna alltså

2011-06-14 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0