Sol sol sol :)

Gillar det fina vädret :) Man får ju vårkänslor *S*
Var ute med hundarna på en promenad, och när jag kom hem, så stod tempen på 13.8 g, i SOLEN :)
Nice :)

En mindre sol (snarare ett moln) var att idag så kände jag mig som världens sämsta mamma !
Jag glömde gympakläderna till Casper ! Stackars liten :(  Hela hans dag blev förstörd pga detta:(

Nu känns det bättre, för som Mats sa: Det är faktiskt mänskligt att glömma. Och Ja, det är ju det !

Hoppas ni får en underbar kväll alla :)


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Vilken härlig promenad, med sol och de gradantalet på termometern :-)

Lilla plutten, så tokigt det kan bli ibland.

Men alla kan glömma även om det i vår vardag blir ett hårdare slag på samvetet än normalt!

Kramar om dig och det var skönt att höra att även du är mänskligt skojjaar

Önskar en fin helg

Lena

2011-01-27 @ 23:23:08
URL: http://http://vitavox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0