Lite att fundera på

Yttrandefrihet !
Tydligen är det den lagen som finns, men som man inte får använda sig av, enligt några personer.
Nu är det så : Att jag står för precis allt jag säger & för vad jag skriver !
Lögner är nåt jag hatar intensivt, så det jag säger,eller skriver är rena rama sanningen. Finns ingen anledning till något annat !
Och detta gäller min man också !
Han uttrycker också sina åsikter, och det måste även han få göra.

Finns inget värre när någon annan försöker styra någon annans liv !

Så, lite att fundera på.....


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Hej vännen!

Det låter som du är utsatt för förtal. Din upplevele kan ingen ta ifrån dig. Stå på dig vännen min!

Kram Kram Lena

2011-01-27 @ 11:51:15
URL: http://vitavox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0