Påsken:)

Då är vi hemma igen. Har haft 4 superfina soliga & varma dagar :). 22- 27 g i skuggan varje dag:)
Och ja, vi är inte några blekfisar längre *S*
Där hände en hel del på campingen, så mycket, att man orkar inte skriva ner allt, haha

MEN....en sak är ju bara ett måste !

En kvinna & en man kom med sin husvagn....För lite fart upp i backen, så det tog stopp i grusen.
Jag & några andra hjälpte henne att kolla så hon kunde backa rakt ner.
Då kommer en sådan person som trodde han visste allt....& det slutade i en katastrof !
Han sa till kvinnan : Så kan du inte köra !  Ut ur bilen ! & sen slet han ut henne !!!
Satte sig i bilen, och körde vagnen på plats. Men innan den kom på plats....Ojojoj...Svårt att förklara hur han körde, för då måste man se vägarna, & gräset framför sig.
Men....BRÄND koppling blev det !...Kylaren gick paj !!!  Som det rök över hela campingen !
Han förstörde deras bil !!
Det hela slutade med att det fick göras upp mellan dom, och när dom åkte hem, så var det med en hyrbil....
Stackars människor....Vet inte vad jag hade gjort om han hade gjort så mot oss !

Nog om det.....Bilder kommer här :)




Är ute på en långpromenad i skogen


Här har vi promenerat upp till en plats som jag, Mats & Casper hittade på vår ena promenad. Längre ner, så fanns det en badplats....& jag badade :)


Varför inte vila medans man fiskar ? :)


Självklart så åt vi mycket god mat :)


Och många glada skratt blev det också :)


Påskens fiskbild:)  Casper är superstolt över att han fick napp:)
Simon hjälpte han att håva in den :)
Den hamnade på grillen senare den dagen :)

 
Stolta killar :)

Har så många bilder, men att lägga ut dom här skulle ge ett enormt inlägg *S*

Jag skadade mig också där uppe. Var ute med hundarna, och Lillen kom på " fel" sida, så hans koppel fick jag mitt i knävecket :(
Jösses vad det gjorde ont !  Och jodå, fick en ganska så äckligt sår !
Det spricker hela tiden, vilket är inte konstigt med tanke på vart det sitter.
Fick det omlagt, receptions personalen där uppe hjälpte mig. Ser inte snyggt ut idag, men ska nog få bukt på det. Annars så får det bli ett läkarbesök.

Så, nu ska jag inte skriva mer....Eller jo....MÅSTE ju bara tacka våra godingar för en supertrevlig påsk :):)


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Åh vilken härlig helg ni haft vännen!

Men vad i hela friden var det för j**kla människa som skulle "hjälpa" till att backa in husvagnen. Stackars ägare, vilken helg de fick!!!

Och hur många promille hade du i blodet när du badade? Hi hi hi!!!

Härligt att se bilder iallafall!

Kramar om dig goaste//Lena

2011-04-26 @ 12:29:07
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Kommentarer
Postat av: Åsa

Lena : Ja, det hade vi verkligen :)



Hahaha, inte en enda :P. Däremot så är jag lite halvgalen skrattar. Det var inte såååå kallt, runt 12 g bara :):)



Kramen

2011-04-26 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0