Till Lena

Hej
Känner igen mig så väl....Ibland så är det inte så lätt:(
Har inget tips till dig, då jag sitter i samma sits. Det enda jag brukar säga till Casper är: Man får inte slåss,den som gör det,gör fel....Men det är ju också fel, för även om man har en diagnos eller inte, så borde man få försvara sig på nåt vis....Att slå, är en stor del av adhd barnets liv ( inte alla).
Hoppas du fann styrka vid havet:) Jättefina bilder du tog:)
Tack för ditt inlägg i min blogg <3
Kan fortfarande inte kommentera din blogg:(
Vart bor ni nånstans?
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Hmmm...vad konstigt att du inte kan kommentera i min blogg, vad jag vet har ingen annan problem med det. Hade fått kommentarer tidigare idag??? Nu är jag ju ingen hacker precis, men jag kan inte hitta varför det inte skulle funka..maila om du vill istället :-)

2010-09-30 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0