Tuffa dagar

Har varit tufft nu i några dagar. Helgen försvann i ett nafs....Utbrott på utbrott & sena kvällar.
Ska villigt erkänna, att jag sov det mesta av dagen igår. Ögonen ville inte riktigt med mig.....Sen var jag ute med hundarna,så jag piggnade till. Mats kom hem från jobb, och så åt vi.
Sen stack vi till city gross och storhandlade. Skönt att fylla skåpen igen:)
På vägen dit, så var vi på apoteket och skulle hämta Caspers medicin......& som vanligt,var den inte på plats *SUCK*.
Denna gång hade dom tydligen kopplat mig till fel apotek,så Caspers medicin var i Stockholm  *suck igen*

Fick tag på dom i växlen, och JA.....dom fick sig en sådan utskällning. Dom sa : men så viktig är väl inte tabletterna?

URSÄKTA???  Så, Casper ska inte ha sin medicin, bara för att dom gör fel????  Pissförbannad blev jag ännu mer över det uttalandet.

Slutade med apoteket inne på Familia hade medicinen hemma, och vi bokade den direkt. Så slutet gott iallafall....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0