Måndag

Som vanligt när det är en skoldag,så strular Casper med frukosten *suck*. PÅ helgerna går den ner galant, & fort....
Trots detta slarv, så har vi lyckats att få upp han det kilo han tappade pga sina tabletter:)
Är supernöjd med detta:)
Hans blodtryck var också okej:)

När vi kom hem idag, så var det dax för matteläxan. Den är precis färdig, och allt gick som en dans....Mammas duktiga pojke <3

Har själv inte gjort nåt idag, städade ju igår, så där fanns inget att göra idag *skrattar*.
Tog hundarna på en promenad, fint väder ju. Kännde mig pigg efter den skogspromenaden:D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tänkte skriva om det som jag avskyr : Otrohet.
Nämner inga namn, med tanke på respekten till den/dom som har blivit utsatta för detta.

Otrohet är TABU !!!!! Det finns inte, det SKA inte finnas !
Enligt mig, så är man nu så tvungen att sätta på nån annan, gå då för fan och avsluta det du redan har. ÄRLIGHET kallas det !
Tyvärr så lever många ett dubbelt liv, hur fan kan dom må bra av det? Och låtsas som inget?  FYYYYYYYY

Blev så fruktansvärt arg när jag fick höra detta. Tänker på dig & barnen ! Många kramar.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nä, nu ska jag kolla i frysen och se om där finns nåt smarrigt till middag:)
Ha det gott alla.....



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej kära Åsa!

Tack för hälsningen och berömmet hos mig, det värmer som alltid! :-)

Hoppas Du har en underbar dag! Ville bara kika in och säga hej och meddela att jag nu gjort ett ganska långt inlägg på min blogg... :-)

Många kramar,

Anna.

2010-10-05 @ 13:02:51
URL: http://annalandinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0