Viasat

Då har dom gjort det igen *morrar*.
Dom stänger kanalerna för oss, titt som tätt !
Denna gången var deras förklaring : Måste vara ett datafel !  Vadå MÅSTE????

Har fått nog av detta bolag, så det blir en Ko anmälan.....

Och innan ni säger nåt om betalning....fakturan har sista betalningsdatum på fredag !
Blir så förbannad på sådant här !

Så tack Viasat, för ni satte vår morgon ur spel ! Förklara detta för en pojke som inte förstår varför där inte är nån tv !

Nu har vi fått våra kanaler igen....Var inget val precis efter mitt samtal !


Kommentarer
Postat av: Linus Eriksson

Hallå Caspers Mamma!



Mitt namn är Linus Eriksson och jobbar på Viasat. Otroligt olyckligt att vi lyckats röra om hemma hos er denna morgon! Vill du så får du gärna skicka mig ett email med ditt abonnentnummer så kan jag ta och se över vad som har hänt med erat abonnemang och på så vis se till att detta inte upprepas.



Mvh Linus Eriksson

Viasat

2010-11-18 @ 10:47:34
Kommentarer
Postat av: Monica nybliven fru till Jonas!

ahahahhaha

2010-11-19 @ 08:39:18
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0