Ibland så är

dagarna så jobbiga...både för oss, och speciellt för Casper:(
Dom sista dagarna har varit i full kaos, även så idag, och det har inte gått många timmar av denna dagen än....
Där är så mycket "nytt" som händer med Casper.
Bla  " jag råkade", " jag sa så, men sa förlåt", " jag drog katten i svansen,men jag menade inte det"  osv osv
INGET som vi säger hjälper:(

Till råga på allt, så är hans läkarbesök felbokat!  Så det blir inget läkarbesök på torsdag....Hans piller får vi vänta med till den 19 aug istället. SUCK...då går han ju i skolan, och hur bra är det nu då, när han ska prova sina tabletter?????

& jag behöver ta tag i hans papper till FK....men det är faktiskt psykiskt svårt att fylla i dom + att jag får inte ro här hemma att tänka till & skriva ner allt som ska skrivas.

Tänkte börja med en sak som Pia sa en gång....
Skriva ner dagarna ( varje dag), allt som händer osv
Om inget annat,så får jag skrivet av mig, säkert en hel del....


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja gumman det blir nog en del kaos av det mesta ibland men det är jätte bra att skriva av sig ...allt som är inom en måste ju ut någonstans annars så pallar man helt enkelt inte med tillvaron i sitt liv...Men jag lyssnar och försöker stötta dig så gott det går med tips och råd även om ni själva sitter inne med lösningen ....Kramiz hjärtat

2010-08-04 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0