Helgen

Vi var på fest i lördags, trots strul med barnvakten. Som tur var,så löste det sig, och allt gick bra.
Vi hade kul ! Trots att jag inte kan röra mig ordentligt,så gick det ändå:)
Och att åka mc med kryckor, hehe...Såg kul ut, men det gick super ! Så skönt det var att åka mc igen,det var längesedan man gjorde det.

Söndagen blev lugn, mycket lugn.Vilade foten rätt så mycket och slappade....
Vi tände grillen,och grillade kött. Vi satt sen ute under parasollet medan den fina regnet kom.

Nu i dagarna får jag domen på min fot......Men jag är övertygad om att jag slipper gipset ! Visst, ont har jag ju, när jag provar att gå "normalt", men det är ju inte så konstigt med dom skadorna jag fick/ har.
Ska köra bil i morgon :)  Har ju inte gjort det på ett tag nu.....Hoppas jag klarar det. !

Då är det första dagen på Caspers sommarlov idag:)  Han grät när han lämnade förskolan i fredags, tom jag hade tårar i ögonen, känns konstigt att han inte ska vara där med.

Ni får ha en underbar dag allihopa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0