Fyndat kläder och ökat på familjen :D

Var på familia och spanade efter kläder....Hade tur idag :)
På Lindex blev det 3 linnen, 2 svarta och ett grått för endast 49 kr st !
På Gina hittade jag en snygg brun tunika med långa armar.Ingen rea dock på den, men hyfsat pris ändå, 198 kr.
Sen gick jag in på cubus.....hittade inget först, men när jag skulle gå ut så såg jag ett bord med byxor som var på rea.
1 par svarta jeans i pirat för 100 kr hittade jag och ett par beiga byxor som du kan kombinera pirat/lång för 100 kr.
Är verkligen nöjd med dagens fynd :)

Innan jag körde idag,så skulle jag gå och ge Busan mat....Som ligger i uterummet då hon är vaksam mot dom andre katterna. När jag ser henne, så blev jag paff!  Där låg 2 små små bebisar :) Ser välmående ut,trots 2 veckor för tidigt födda.
Fixade till så hon fick rena handukar, och mat,, sen körde jag.
När jag kom hem, så var där en bebis till !
Så söta :)
Får kanske gå in och se om där har kommit fler *Skrattar*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0