6/4 2011 Hårda ord !

Om man nu tycker att jag är så jävla jobbig, varför umgås man med mig då?
Om man nu tycker att det är jobbigt med ADHD-n i min familj, varför umgås med oss då?

Svidande ord kanske, men jag står för vad jag skriver.

Sparar detta inlägg, tills den dagen då jag tycker att det ska publiceras
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Några sanna ord som jag hittade idag ( 28/4) på Fb, tycker dom passar in i detta inlägg

Familjen" är inte alltid förenat med blodsband. Det är människorna i ditt liv som vill ha dig i deras, de som accepterar dig för den du är. De som inte vill annat än att se dig lycklig och som älskar dig oavsett.....♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0