nya tag, nya tider

Har beslutat mig för att inte sätta ett lösenord.
Dom som läser, som är inbitna på att ta reda på om mig....Varsågoda, läs....Skiter i er ändå. Vännerna är ju välkommna, det vet ni :)

Till Jennie....Läs du....läs allt du missar gällande din "bror". Läs & gråt helt enkelt....I care less....
Du kan ju inte ens fråga hur det är med han....Du bryr dig inte om nån annan än dig själv.
Casper ord för nån vecka sen....: Hon som HAR varit min storasyster.  Ojoj, han förstår vad du håller på med / har gjort. Den tiden med han kommer du aldrig att få tillbaka. Inser du det?
Förmodligen inte....för kan inte ens skriva ut på FB att du har en pappa.....
Det enda din pappa ville, var att du hörde av dig...och du lovade....igen.....Men....tystaden har snart varat i 9 månader. Som vanligt....men nästa gång du får för dig att utnyttja din pappa / oss....så glöm det. Här har du inget att hämta mer.


I övrigt så går allt i sin gilla gång:) Fixat med trädgården,har varit skönt väder ju.
Det tog några timmar, även med en åkgräsklippare, att klippa gräsmattan *S*. Den är ju enorm....Trädgården sträcker sig hela vägen upp också ( ni som har varit här, ni vet). Så 2000 kvm gräsmatta tar sin tid.

& så har vi ju besök från Dalarna. Kul att se dom igen:)  Det var ju inte längesedan vi var där ( i feb) men jättekul ändå att ses så tätt igen:)

Efter midsommar så ska Casper själv åka till Dalarna:) Tjooooo, han är stor vår älskling:)  Jag är redan nervös *S*, men sån är man ju, haha.  Ska nog gå bra :) Han kommer att få mega kul iallafall:)

& då innebär det,att jag & Mats är lediga 1 vecka tillsammans :)  Mys mys :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0