Torsdag....

Idag är det 8 år sedan jag körde upp och fick mitt körkort :) Tiden springer iväg !
I eftermiddag så ska jag hämta Simon när han slutar skolan. Kul att kunna ställa upp när det behövs.
Efter Åsa har varit här och hämtat han, så ska vi till optikern och kolla Mats syn. Den har blivet dålig på sista tiden,så det är nog dax för glasögon. Trist, men sant.
Så det blir sen middag idag....Fast jag gör den klar, så är det ju bara till att värma när vi kommer hem igen.Smidigt att göra så,annars tar det ju en evig tid innan man kan sitta ner och äta.

I övrigt,så blir dagen lugn...Måste ju vila axlen *blä*....Doktorns order ju.
Smärtan har inte lagt sig....Och att köra bil, fy f-n vad det gör ont. Är envis av mig,så nån meter blir det ju med bilen.Fast inga längre turer, det får Mats stå för om vi ska nånstans.

Ja, just det....Vi var på BUP. Samtal nr 3. En massa formulär som skulle fyllas i....Och det var svårt, dom kan konsten att vrida på frågorna.
Ett formulär ska fyllas i hemma....180 frågor som ska besvaras.

Nästa besök på BUP, så det sammanställas....och deras läkare ska bedömma våra svar, och bedömma Casper.
Det är i full gång, minst sagt.
Jobbigt att behöva gå igenom detta, men vad gör man inte för sin älskling?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0