Svar, spyor & jobb

Jag ska få en MR röntgen, för att bekräfta läkarens misstankar.....Menisken är troligtvis skadad, rejält + en mindre spricka....Efter MR röntgen, så blir det tillbaka till läkaren. Och bekräftar röntgen misstanken,så blir jag opererad. SUCK....
Så, kryckorna får hänga med ett tag till.....Mög också rent ut sagt.

Och knäet låser ju sig ofta...så köra bil är inte lämpligt precis. Så det fick jag hjälp med. Tack vännen:)

När vi väl kommer hem, så var Smilla dålig i magen * så typiskt*.....Så det blev torkat spyor här hemma, dock inte av mig, haha
Skämt o sido, jag har svårt för spyor osv. Jag klarar bara inte det. Jo, Caspers klarar jag, men inte mer.
Så tack vännen för det också :) Kramiz


& så ringde älsklingen...ser ut att bli övertid idag för hans del. Dom har väldigt mycket som ska ut nu innan påskhelgen + att dom får ju jobba undan så dom hinner själva bli påsklediga i tid....

Nu ska jag vila mitt knä, ute i solen, som är perfekt just nu ute på altanen:)


Kommentarer
Postat av: marie

Haha, nope inte med barn. Har ju problem med min mage sen hösten 2008 så den spökar då o då. Har fått en diagnnos med 3 bokstäver, finns i ett tidigare inlägg i min blogg runt okt-nov 2008.

Glömmer alltid vad den heter

2010-04-01 @ 16:44:44
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0