Min helg & min dag

Wow, vilken helg....Så kul detta har varit :)

I fredags, så kommer vännerna från Järfälla hit :) ett mycket kärt återseende :)
I lördags, så åt vi middag med dom, och 4 av våra andra vänner ( Åsa,Arne, Pia & Jörgen).
Vi hade det superkul, och jag fick fina presenter.
Champangen kom fram & alla ställde sig upp och sjöng för mig *S*
Tårar kom ju, när man såg vad man fick i present.....Och tårarna kom ännu mer i går,när alla andra kom med presenter.
Är i chock än:)  Har ALDRIG fått så här mycket, och blivet så uppvaktad. TACK alla ni som kom :) & tack min supetgoa bror, som ringde och sjöng för mig :)

Ska försöka att skriva ut allt jag fick......Och där lär blir några stora ögon kan jag tänka mig.

Jag har fått :

Guldarmband
2 vitguldsringar
1 halsband gjort av sötvattenspärlor
1 st kaffeservis i 18 delar, med 24 k guld i
Champange
Blommor i massor
Vin
700kr i Presentkort på kökscentrum
300kr i presentkort på Elgiganten
1500kr i kontanter
En hemmagjord ljustsake med fina dekorationer
Hemmagjorda kladdkakor
1 husvagn!
Och en......47 tums plasma tv !!!

Tror inte att jag har glömt nåt nu. Tusen tack än en gång :)

En sak som jag skulle vilja fått i present fick jag inte. Men sen & andra sidan, så ska man ju inte begära nåt omöjligt!!.
Och jag har ju fortfarande körbud pga axlen

Idag blir det doktors besök igen, och vila.
Ha det alla


Kommentarer
Postat av: marie

WOW vilken uppvaktning, så glad för din skull:)

2010-03-15 @ 20:08:53
URL: http://shaminelle.blogg.se/
Kommentarer
Postat av: Pia

Du var väl värd den helgen du fick...S Och du gav oss som var där oförglömliga miner ...asg

2010-03-16 @ 07:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0