Magsjuk?

Ja, en bra fråga....Men dålig i magen är jag. Vaknade idag med en körig mage ( detaljer skrivs inte) och jag mådde superilla.
Det blev ju toaletten ett tag....Och sen direkt in i sängen. Har legat och skakat & fortsatt att må illa.
Tog tempen, och jodå, lite feber också. SUCK.
Ligger på soffan nu, och bara försöker att få i mig dricka.
Så jädrans typsiskt, har ju en del att fixa denna vecka, inför helgen. Men men, får hjälp, och sen så mår jag säkert bättre i dagarna.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för igår Arne . Trevligt kalas :)
Och tack Pia & Jörgen för en trevlig helg. Att vi blev husvagns ägare var oväntat, men vi är så glada för detta:)
Och tack för att ni körde hem den till oss igårkväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0