Avlastning

tack!
Oväntat så blev vi barnlediga i går och i natt.....Känndes okej, men tanke på att dagen var i stort sett i kaos.

Nu är det friska tag igen, fått sova tills man vaknade, ingen som väckte en :D. Klockan 10.35 gick jag upp :)Det tackar vi för :)

Saknade min älskling nu på morgonen ändå :(  , fast när man satt sen och åt frukost, så kom han hem :)
Nu så slappar han framför en film, och sen blir det ett bilbansrace :D

Denna vecka går till att handla, och fixa tills lördagen. Då är det ju dax för Caspers dag & inflyttningsfesten.
Tyvärr så blir vi inte alla som var bjudna, men vi kommer att få lika kul för det :)
Casper har beställt menyn, och den består av Spagetti & köttfärssås i år.

Min lilla kille blir hela 7 år  på söndagen!  Vart har tiden taget vägen? Minns förlossningen som den var igår *S*.

  
Här är Casper 3 veckor gammal :)


Och detta är taget i sommras ......stor pojke :)

Självklart så har jag nyare bilder på han, är bara lat och inte satt in dom i datan än :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0