Lördag

Denna lördag blir det till att fixa till inne i kattstallet. Städning och klippa klor.
Som jag har skrivet innan,så är det ju stängt för inkommande katter, men dom fåtal som bor kvar ska ju ha sitt ändå.

Min bil ska få sitt nya avgasrör idag, ska bli skönt att få det färdigt också.
Svinigt dyrt är det, men ska man ligga på topp & inte få anmärkning på besikting,så är det värt pengarna.

Snart är det dax för semester :)
Trots jag älskar mitt lilla hus, så ska det bli gott att komma iväg en tid, att få göra nåt annat än vanliga rutiner.
Och gissa vem som är uppspelt över resan? haha
Casper är helvild :)

Solen skiner idag med, och det har börjat att töa ( jippi), eller hur Marie ?
Hade gott kunnat vara minst 10+ grader,så det hade gått fortare, hehe

Ha en bra lördag allihopa, för det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nä inte töa, solen får gärna va framme de gör inget, men de lilla idag blev inte mycke tö, så de så...haha

Var blir redan då?

2010-02-06 @ 18:13:58
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0