Hälsningar från Dalarna

Hej alla. Som jag skrev innan så är det kallt här uppe. Idag så blev det endast en liten stund för Casper att leka ute. Han var så röd om kinderna efter bara 3-4 min.
Men det rådde Ulla bot på, när han kom in...Han fick en stor låda med lego :)

Efter byggande & middag, så åkte vi in till Svärdsjö och hälsade på tant Inga. Hon bor ju numera inne på ett hem, i en egen liten lägenhet.
Kul att träffa henne igen :)

Lite shopping blev det efteråt, och sen hem till Ulla igen, och då käkade vi lite ölkorv. Tom Jannes lilla hund älskade ölkorv *S*

Vid 20-tiden ikväll,så hade Ulla gjort våfflor *mums*. Casper åt så det sprutade ut öronen :)
& nu så ligger han i sängen....Mer vild än vanligt idag,så han behöver verkligen att sova nu.

Ska väl snart också gå och lägga mig, denna kyla tar på krafterna. + min värk i lederna är ju värre pga kylan:(
Får väl gå till doktorn när jag kommer hem,så vi kan få utrett vad värken beror på.

ja just det....igår så fick jag min 40 års present. WOW säger jag bara! Så tårögd jag blev....Betyder så otroligt mycket Ulla. Tack :)

Skickar pussar till min sjuka älskling. Puss puss goding




Kommentarer
Postat av: Marie

Jaså frun blir 40 i år...haha

De va ju riktigt med minus ni har där uppe

2010-02-23 @ 17:30:29
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0