Påskafton

Då var vi bjudna till ett par vänner. Supertrevligt och god mat blev det :)
Efter många skratt och så, så gick vi ut sen och spelade kubb , gissa vilket lag som vann ? Hehe

Småtimmarna kröp fram, tröttheten tog över på oss alla, så vi kröp in i husvagnen och där somnade Mats direkt. Men jag? Haha, näääääää
Hörde PRECIS alla ljud *S*....Förtältet hördes rejält,eftersom det blåste.
Men men, efter nån timme, så somnade även jag.

För att vakna igen.....Mats låg innerst, och givetvis så skulle han upp några gånger *S*. Över mig naturligtvis, så jag vaknade.....

Ett yrväder satte sig sen och åt frukost *asg*, så trött jag var.

Vi körde hem sen...och då kom det regn & blötsnö *suck*....Men som vanligt, det är ju April väder :)

Idag, måndag, så är Mats ute i verkstaden och röjer fram studsmattan till Casper. Casper är där ute också, efter ett morgonbad i badkaret.
Själv så plockar jag lite här hemma, ska dammsuga strax.
Osäkert än, men idag så kommer kanske ett par vänner till oss, dom har bott i detta hus innan. Trevligt :)

Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja många goa skratt blev det ju ...det var ju givet att vi skulle vinna över kidsen tänk vad vi annars skulle fått pyssla med resten av kvällen...& husvagns övernattning blev det ju för er också även om det blev på en mindre camping ..."familjen" trivdes iaf med det tror jag...hihi

2010-04-05 @ 11:18:48
Kommentarer
Postat av: marie

Låter mysigt att ni sovit i husvagn

Och DU, synd att inte snön la sig..hahahaha

2010-04-05 @ 16:24:50
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0