Vänner !

Vill krama er, våra vänner som finns där, ni som orkar att lyssna & och bara finnas till.
Det är sådant som vänskap är ! Kramar i massor till er :)

Hade en superdålig dag igår. Caspers autism kom verkligen igenom igår. Jag var helt slut när Mats kom hem från jobbet, och då kom allt över mig.....Varför vi? Varför ska Casper ha allt? Många tårar kom....Och jag kännde mig så svag. är så rädd....andra kanske tycker att det är en bagatellsak att han är hjärtsjuk, men det kallar jag okunnighet, eller att man inte orkar att bry sig.

Försökte att prata med en vän igår.....Fick tillbaka : Jag är på bra humör, så jag orkar inte med era beskymmer !
Det stack rakt in i hjärtat!
Finns ju betydligt mer finare sätt att säga saker på, typ : Gumman, jag har inte tid just nu, men kan jag ringa dig sen? 

Den sista droppen kom där. Orkar inte med tjafs...Orkar inte med att behöva förklara vårt liv alltid.
Vår styrka går nu till Casper & dom som bryr sig.


Kommentarer
Postat av: shaminelle

Ja det där var ju absolut inte snällt sagt. Ingen sympati alls tycker jag. Personen kunde helt klart sagt att den inte hade tid just då.

Tänker på er och ni får ha det så bra ni kan

2009-10-31 @ 10:14:55
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0