Mer död än levande skrev jag ju...

Och hur rätt hade inte jag då?
Kommer till läkaren, omedelbart konstateras det,att jag har endast 67 % i syresättning. Ups...det ska ju ligga på 95-100% !  Inte konstigt att jag mådde som jag gjorde.
Fick syrgas medengång och läkaren lyssnade på mig. Hon konstatera en kraftig förskylning, och en mycket kraftig lungkatarr !  + ett revben fått en spricka av allt hostade. Om jag har ont?  NÄÄÄÄÄÄ, hur kan ni tro det?  *ironi*

Iallafall, fick andas in en lösning som gjorde att mina lungor vidjades, som var ju inte som dom skulle.
2 minuter, vila 15, 2 minuter igen. Kännde att trycket lättade i bröstkorgen. MEN...då börjar jag att skaka vålsamnt, kunde inte få fram ett ord. 2 läkaren rusar in med akutvagnen, och efter ett tag så visar det sig att jag fick en reaktion på medlet jag fick.
Väldigt konstigt, tyckte både jag och läkarna......Men förklaringen kom....Dom tittade i mina journaler, och såg att jag har ju ringt in ang möglet i huset, klagat på trötthet osv.  Då tog dom prover....Det visade sig,att kombinationen av det möglelpartiklar jag har andats in, & det medlet jag andas in, gick inte så bra.
Genast fick jag en annan omgång av något medel + i slutet fick jag även 16 betapren tabletter.

Så...vila, vila + medecin då, som gäller.....Jippi vaa???
Är helt slut, har ju dessutom förlorat några kilo pga detta. Aptiten finns inte helt enkelt :(

Är mest kontaktbar( om ni har tur) på min msn. Telefon går inte,då jag hostar så.  Mats är ju hemma efter 16.30 i såfall.


Kommentarer
Postat av: shaminelle

Låter ju inte bra alls. Hoppas du mår bättre inom kort

2009-11-19 @ 18:14:42
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0