Kass än, men iallafall på benen

Mår som innan, men kan iallafall vara på benen & jag kan köra bil.  Skakigheten har gett sig :)
Andningen är däremot som innan :(, men får ju gå....Vad ska man göra?  Får ju ingen behandling mer nu, eftersom detta var en sk chockbehandling jag fick.
Blir behandlad för astma sen :(

Var hos mamma en kort runda idag, tänkte sen köra till syrran och lämna saker till dom, men hon var redan hos mamma. Kul och se henne :)

Vill passa på att tacka min älskade man, för allt han har gjort för mig,att han var hemma igår och tog hand om mig. ÄLSKAR DIG :)

Och tack alla ni som har hört av er. Kan knappt prata i telefon, men ni har iallfall frågat hur det är med mig.
ni får stå ut med mats i telefonen, hehe

Så, nu ska jag vila....igen...läkarens order...suck...får ju inte ens lyfta nåt. Kan inte ändå, för då får jag ingen luft :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0