En helt knäpp dag

Den började med att klockan inte ringde, så jag och Casper sov till ca 8.40. OchCasper som börjar kl 8.30!
Lämnade han efter en snabb frukost, kom hem. Då ringde Hugo och sa att dom kom och fixade husvagnen idag istället för i morgon.
La på luren, och så kom ett samtal från förskolan, då hadeCasper blivet riven av en katt,och blödde rätt så mycket.
Jaja...lugnt blev det sen i 10 minuter. Sen kom nästa samtal från Ulla.....Hon berättar att en fd granne till mig hade dött *R.I.P Stig*, och berättade även att Inga hade trillat och brötet lårbenhalsen rätt så illa och att hon nu låg på operationsbordet !
Ringde min mamma och berättade om detta, så säger hon att min älskade morbror ligger på sjukan med kärlkramp!
Vilken dag, men nog är det väl slut på eländet snart????  *suckar högt*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0