Lista......

1. Hur gammal är du om fem år? 44
2. Vem har du tillbringat minst två timmar med idag? Mats&Casper

3. Hur lång är du? 1,79
4. Vilken var den senaste filmen du såg?  Fler bra frågor?
5. Vem ringde du senast? svärföräldrarna
6. Vem ringde dig senast? Syrran
7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Ringa.....
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta i snart 45 år
9. När träffade du senast din mamma?  I lördags
10. Vilken ögonfärg har du? Blåa/gröna
11. När vaknade du idag? 09.55
12. Vilken är din favoritjulsång? Honky tonk christmas med Alan Jackson
13. Vilken är din favoritplats?  Där min familj finns
14. Vilken plats gillar du minst?  Där det finns spindlar !
15. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Tillsammans med min familj på en gård
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Att jag skulle dö
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  Mats humor :)
18. Hur stor är din säng? 180X200.
19. Har du stationär dator eller bärbar?  Båda
20. Sover du med eller utan kläder på dig?  Helst naken, men är jag frusen så blir det linne och trekvarts pyjamasbyxa
21. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har 2, Mats 1
22. Vilka länder har du besökt? Danmark,Tyskland,Italien,Österrike, Lanzarote,Norge
23. Vilka städer/samhällen har du bott på?  Landskrona,Ekeby & Kågeröd
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota !!!!
25. Är du social? Beror på sällskapet
26. Vilken är din favoritglass? Äter inte glass så ofta, men äter jag så gärna chocklad
27. Har du nån favoritefterrätt?  Njeee
28. Tycker du om kinamat? Japp
29. Gillar du kaffe? Japp,alltid
30. Vad dricker du till frukost?  Kaffe, ett måste ju :)
31. Sover du på nån särskild sida? Halv fosterställning
32. Kan du spela poker?  Mmmm, men jag förlorar alltid :(
33. Tycker du om att mysa/kela?  Oja *Ler*
34. Är du en beroende människa? Ja, tyvärr
35. Känner du nån med samma födelsedag som du själv?  Nej
36. Vill du ha barn? Jag har 1 pojke...vill ha fler, men kan inte :(
37. Kan du några andra språk än svenska? Ja engelska ,tyska och lite franska
38. Har du nånsin åkt ambulans? Ja ,hur många gånger kommer jag inte ihåg
39. Föredrar du havet eller bassäng? Bassäng
40. Vad spenderar du helst pengar på ? Till mina killar
41. Äger du dyrbara smycken? Förlovning/vigsel ring är dyrbart i mitt hjärta
42. Vilka är dina favoritprogram på TV ? Tittar knappt på tv-n
43. Kan du rulla med tungan? Avslöjar inte, hihi
44. Vem är den roligaste du känner?  MAts!!!!!!!!
45. Sover du med gosedjur? Mmmm, min nallebjörn (Mats)
46. Vad har du för ringsignal?  Älskar mitt liv med Lasse Stefanz
47. Har du kvar några kläder från när du var liten? Nä...endast mina första skor
48. Hund eller katt?  Båda
49. Flirtar du ofta? Vill jag ha min vilja fram så, JA
50. Kan du byta olja på bilen?  Japp
51. Har du fått fortkörningsböter nån gång? Nej
52. Vilken var den senaste boken du läste? Mannen som kan tala med hundar
53. Vilken är den bästa bok du läst? När himmlen blev mörk
54. Prenumerar du på nån tidning? Nej!
55. Brukar du dansa i bilen? Hehe, jo...det händer,fötterna går i takt med en linedancelåt
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lugna favoriter
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista till Mats
58. När var du i kyrkan senast?  När Theodor döptes
59. Vilken var din bästa lärare i högstadiet? Bästa??? Hahaha
60. Hur länge har du tältat som längst?  7 dagar med min första pojkvän





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0