Julafton hos Syrran, Jonas & Theodor

Hade en superjulafton hos min syster och hennes familj,och detta tackar vi för :)
Tänkte dela med mig av lite foton från den kvällen:)en bild på min gravida syster :)  Min syster, som ska ha en bebis i mars :)

Lite foto på mosters älskling & mammas älskling är bara ett måste :D  Söt va?  älsklingarna hjälps åt med klapparna :) Mosters charmtroll.... deras fina julgran min mormor & Casper .)  Tomten kom !  Gammal, skakig och supergo :)  Fast Casper blev rädd, och gick inte riktigt på det *skrattar*  casper står brevid mig, säkrast tyckte han, Tomten var ju där..... Theodor vågade, men satt där i typ 30 sek innan han ville gå igen :D Julklappsutdelning.....Givetvis så fick killarna dom största bergen :)

Har många foton , men nu ser ni ändå lite av den kvällen :)

extra kul, var att jag & syrran har inte firat jul ihop på många, många år....Så detta var super kul :)
Min mormor var ju där, och det var också länge sedan man firade jul med henne, kvällen blev kanon helt enkelt :)
Syrran fick iof ett TUPPJUCK på våran moster, men förstår henne fullt ut !  Go girl :D :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0