God-Jul

Ja, då önskar jag er en God-Jul....
Julen för mig, är inget som är kul precis.
Är helt enkelt ingen jul människa.har aldrig varit det iheller. Absolut ingen TOMTE människa , hahaha
Men pyntar gör jag, Casper älskar det :)

Tomten kom på besök inatt !  Casper kom strålande glad ner från sitt rum, med en julklapp som var från tomten.  Där i fanns en Keybord. Nåt han älskar !  Musik är en stor del av hans liv. Mitt också för den delen.
Han brås på sin mamma :D

Så nu är det ljuva toner här hemma *S*.
Dax för att fixa det sista med julmaten....Tar ju sin lilla tid :)

Men innan dess, så ska jag ringa Arne,Åsa & Simon och önska dom en God-Jul.
Och så passar jag även på att Tacka Pia & Jörgen för gårdagen.....Undrar hur många som tittade i paketen där ute :D....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0