Datorer

Då verkar det som vi har fått rätt på bägge datorerna. Äntligen. Lotta kunde datan,så nu så är den igång. Tack:)

Min msn tappade alla kontakter, gång på gång. det var till att ladda ner msn igen....och igen...och igen...och igen...SUCK.
Jag kunde inte se nån kontakt, men tydligen så kunde mina kontakter se mig. Att skriva var inga problem, men fan inte lätt att göra det, när man inte visste vilken kontakt det kom till :D

Jaja, en inställning hade blivet fel....Hur nu det kunde hända, fast Casper var ju på datan när jag inte var hemma. Hmmmm....
Nu ska det funka. Hoppas jag!

Lite uppdateringar gällande gångna veckan.....Tja, vad ska man skriva?

sjukhus & läkare är inget kul att skriva om, men kan dock berätta att det ser ut till att bli operation i Januari,då revbenen inte läker som dom ska. Har iof "bara" gått 4 veckor, tar ju 6-8 veckor för att slippa smärtan....
Op blir det för, 2 av revbenen ligger ovanpå varandra :(


och snö fick vi.....Usch....kallt & eländigt. Fast Casper stormtrivs med det. Och vilket han fick tji för nu, han mår inte bra alls. *mammas älskling*
Insöade är vi. Det är mysigt, då slipper man ju ens att gå ut *skrattar*

Idag så ska vi handla hem julmaten och jaga lite julklappar. Vad sjutton  ska man köpa? Har ingen aning allså....Men det blir säkert bra ändå.

Ja just det...uppdaterar inte så ofta här längre.Har ni nog dock märkt redan.


Kommentarer
Postat av: shaminelle

Så ni har flyttat fint nu då?

Aj aj inte kul med op ju.

God Jul på er o hoppas den blir så bra som ni vill ha den:)

kram

2009-12-21 @ 13:43:34
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0