Helgen

I går var vi på bjuvs festivalen och kikade på allt som var där. Perfekt väder trots enstaka regndroppar när vi var på väg hem. Där var otroligt mycket folk även detta år.
Provade en thai mat, det blev biff med chili och vitlök.Snacka om att den var stark ! Men supergod :) Drack en flaska med vatten rakt upp och ner efter det,släckte branden i munnen ett litet tag *skrattar*

Kvällen hemma sen blev mysig, barnen gick och la sig, och jag och Mats hade en mysig stund för oss själva. Jösses vad jag älskar den mannen !

Tyvärr så gick den ena källingen bort på morgonen :( . Den har det bra nu, utan smärta .

Idag så ska vi till Åsa & Arne på grillfest. Ska bli supertrevligt,för man vet ju att deras fester alltid är just super :)
Tanken på grillat får det att vattnas i munnen redan, hehe

Nu ska jag ta och dammsuga lite, Anita & Hugo kommer och hämtar Jennie om en stund, dom ska till festivalen i nån timme.

Ha en underbar dag alla, det ska jag ha *L*


Kommentarer
Postat av: hildur

Hej!

Låter som om ni har det bra! Skönt att höra! Hoppas ni får åtgärdat alla felen i huset inom det snaraste eller hittar något nytt!

Kram Hildur

2009-08-30 @ 18:59:37
URL: http://hildur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0