Åsikter, helt okej, men anklagan?

Denna skrift är pga min systers blogg.
Åsikter får man ha, det är vi väl överrens om?
MEN, att sen anklaga, att inte ens försöka att förstå, är steget längre!
Syrran och henns familj har precis som jag och min familj, flera vänner. ALLT rör inte just om DIG/ER när man skriver !
Jag personligen har min åsikt :  Tar du åt dig ? Tja..synd om dig/er
Sköt er själv, och skit i andra är mitt ordspråk !
Har själv förnärvarande vänner som inte ens har brytt sig att Lakko är borta ! Kelgris nr 1 kallar du/ni han.....Men var är ni nu då?????
Vänskap är på 2 lika vägar,annars så kan det kvitta anser jag

Älskar min syster och hennes familj......När hon/dom förolämpas på nåt vis, så förolämpar ni mig/oss

Dagens tanke är : Behandla andra som du själv vill bli behandlad!


Kommentarer
Postat av: Monica&Theodor

tack så mkt syrran! Ni är verkligen bäst!!! Älskar er!

2009-08-14 @ 00:01:02
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0