"På modet "

Tack alla som har hört av sig gällande mitt tidigare inlägg.

Visst blir man arg??
För vad vet denna person?
Alla som tycker som henne, borde få "testa" våra familjer, eller åtminstonde vara en tyst mus i ett hörn. Kanske det hade blivit en ny lärdom. Eller kanske inte ändå? Många är insnöade på sina egna uppfattningar och vägrar att inse verkligheten.
Undrar hur en sådan person hade tröstat min son i söndags, då ännu ett löfte bröts.....

Nog om detta, skrev ju insnöad...haha...inte riktigt precis, men tror ni inte att det ligger ett vitt täcke där ute? *suck*. Önskar att det blir sol framåt dagen, så det töar !

Nu ska jag fixa till det sista till min son, sen är det upp till skolbussen......Sen ska jag köra till Hbg och besiktiga min mans bil.

Lägger in en vinterbild.....Dock är den från feb. månad

Ha en bra dag alla & tack för att ni läser min blogg :)





Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Godmorgon i snön!

Vet du jag tror inte att dessa människor skulle ändra uppfattning efter en dag på besök. De skulle förmodligen bara se det de vill se, precis som du säger. De skulle antagligen tycka att man gör alla fel, uppfostrar dåligt och att barnen "bara" är ouppfostrade och bortskämda!!!

Nej, det ska nog till något annat för att de verkligen ska förstå. När inte ens de som är närmast förstår, trots alla förklaringar och beskrivningar.

Tänka så här (med risk för att få på pälsen),dessa barn är ofta mycket intelligenta och det betyder ju i förlägningen att våra barn är smartare än de som fäller kommenater av det slaget ;-)

Kram //Lena

2010-10-26 @ 07:59:34
URL: http://mastermind.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0