Trött !!!!!!!

Det kvittar hur FAN man gör, så oavsett om jag är hemma eller i Kiruna, så nog är det så,att det är ALLTID jag som har gjort fel, och är det svarta fåret!
STOPP!!!!!!!!!    Jag är en människa!  Men blir behandlad som sopor!!!

Tänker fan inte göra mer nu !  Har gjort vad jag SKA göra, och FÖRVÄNTAS att göra, men det duger ju inte tydligen.

NU börjar mitt liv.  En enda lögn, ett enda frispel, ett enda " gör så för min skull", en enda intrig ( som jag inte vill vara med i) till, så blir det ett rent helvete kan jag lova.

Lek inte med mig mer! 


I övrigt, så alla inte tar åt sig : Familjen & supergoa vänner är i mitt hjärta, det vet ni om

Svar på kommentar, som jag INTE lägger ut, det var ju rent ut sagt elakt.

 1.Nej, mitt liv, då och nu, rör bara mig och INGEN annan



Kommentarer
Postat av: Pia

Bra gumman stå på dig bara...man kan inte hela tiden svälja och bara ta emot...alla har sin rätt till ett liv..!!! Och då menar jag ett värdigt sådant...

2010-03-11 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0