Igår...

Söndag, en slappedag blev det. Var på fest hos Steffi & Rikard på lördagen eftersom Rikard har fyllt 35 år. Gammal gubbe, hehe
Vi hade super trevligt, så vi tackar :)

Igår så kom min syster & barnen. Så man fick mysa & gosa med dom 2 små godingarna :)
Vi grillade, och det var jättegott, var hungrig ju :)
Efter syrran & barnen hade kört hem, så sattevi oss i soffan & slappade....Gud så trötta vi var!
Casper fortsatte i fullt ös, ljudnivån var hög igen *S*. När han väl kom isäng runt kl 21, så somnade han platt fall :)
Jag gick och la mig runt 21.30 och somnade direkt.
Mats kollade färdigt fotbollen.....och som han sa idag, han minns inte om hanställde klockan eller inte *skrattar*, så det blev försening för han idag.....Frukosten fick bli i bilen, haha

Jag och Casper gick upp nu vid 10 tiden....sommarlov ju, så då kan vi bara sova & slappa på morgonen :)

Solen lyser idag...iof lite moln, men hellre det än en massa regnande.

Ha en bra måndag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0