Halsband med betydelse




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej kära Du!

Åh, ja - det är helt underbart, Pilgrim´s "ADHD-halsband"! :-) Jag har det och jag bär det med stolthet!

Oj, så ni fick diagnosen nu i dagarna? Ja, jag kan tänka mig att ni har en del möten framför er - men var glad för det! Själva blev vi utlovade möten och utbildningar och gud vet allt i samband med sonens diagnos, men det hände absolut ingenting trots påtryckningar från mig... Därför slutade det hela med att jag själv begärde att sonens "fall" istället skulle behandlas i en annan kommun - tack och lov för det! För sedan vi kom dit för drygt ett år sedan så har jag / vi fått SÅ mycket mera stöd och hjälp, och det är ovärderligt! Stå på Dig - och kommer Du på några bra idéer för att hålla våra barn på gott humör under lovet så hör gärna av Dig! :-)

Ha en härlig dag!

Kram,

Anna

2010-06-20 @ 08:11:50
URL: http://annalandinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0