Väldigt nära....

Usch...fy vad jag mår kasst !
Anledning till detta är en bil förare som inte kan kolla på vägen när dom kör!

Jag var och fikade hos Åsa & Arne i morse. Körde hem strax efter kl 10.
Svänger in på Duvekevägen, och då ser jag en pick-up (stor modell) köra ut från gården som ligger på vänster sida( Bulltoftagården). Inget mer med det.....MEN...som tur är så sänker jag farten i kurvan ( halt) och upptäcker då att pick-upen ligger på min väghalva ! Föraren höll koll på sin mobil, INTE vägen.
Jag bromsar häftigt så bromsarna riktigt skriker & tutar. DÅ tittar han upp, och en halvmeter från mig,så väjer han undan.
Jösses!!!!!  Blev så rädd.
Den typen tittar bara på mig och vinkar, sen kör han iväg i hög fart!

Helt skakig och illamående, så körde jag hem & ringde polisen.
Får höra av dom,att dom inte kan göra nåt eftersom ingen olycka hände! Med vad f-n????
Ska han få köra så? Vad händer nästa gång han inte är uppmärksam???

Gav mig inte, ringde igen, och då fick en annan polis i luren, och nu är detta anmält.
Dom ska köra upp till gården sa dom,och sen kontakta mig.

Mår urk än,skakar än, som polisen sa & Mats sa, du har fått en chock.
Jo, det kan jag skriva under på att jag fick.....En hel del tankar hann jag med kan jag lugnt påstå.

Nu ska jag gå och ta en varm dusch, och sen bara mysa med Casper....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                       Till Pia & Jörgen

Vi beklagar det som har hänt. Det är ju fruktansvärt. Stora kramar till er i sorgen från oss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0