Vilken åskskur

Ojoj, här dånade rätt så bra i morse. Vaknade av regnet som var kraftigt och som slog mot uterumstaket. Då blixtrade det.....Jag sa OJ....Mats sa, har du inte hört det innan? Det har åskat ett bra tag nu,och det smäller rejält. Där ser man, jag sover på morgonkvisten *skrattar* Naturligtvis så somnade jag inte om, men det blev tyst....Gick upp på toa, och dom kom en rejäl hagelskur! Det blev vitt överrallt.... Lade mig igen, och eftersom vi bor vid åsen,så vände ju åskan där, och kom tillbaka. Dunder och brak kan man lugnt säga att det blev. Nu, nån timme senare, så skiner solen från en klarblå himmel :)


Kommentarer
Postat av: shaminelle

Vitt överallt skriver du, måste ha varit snö...hahahaha

2009-06-05 @ 07:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0