Uppdatering....

Hallå där ute. Ett tag sedan jag skrev ju *fy mig*.
Här går semester dagarna mot sitt slut, tyvärr. Min mysiga man ska inte vara hemma med mig mer :(
Vi har gjort lite av varje, haft det skönt och bra :)

En liten detalj som är hemsk, åtminstonde för oss, är att jag inte tåler min kise "gubben" :(. Det har väl visat sig smått redan från början(när han kom), men nu på senare tid så har det ökat rejält.
Jag kliar mig överallt, nyser och ögonen rinner och är röda av och till *suck*.
Vad kan man göra? Ja inte meränn att se till så han får komma till ett nytt hem,där nån tåler han.
Tårarna är nära hela tiden, men beslutet känns ändå på nåt sett bra.

Och för en gångs skull, så har ångesten hållt sig i  kragen ! Men så mår jag ju också bäst när Mats & Casper är hemma.

Ang Casper....Nu drar dagarna ihop sig. Skoldax  nämligen :) 19 augusti är dagen D

Ha en underbar dag alla




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0