Ojdå & det är fredag....

Fick 12 kommentarer ang mitt förra inlägg om yttrandefrihet....väljer att inte publicera dom.
Däremot, så ska jag förklarar vad jag menade med inlägget.

JAG uttrycker min åsikt, och att jag står för den. ABSOLUT inget annat ! Och JA, ibland så är jag helt slut pga sjukdom & att vara en ADHD-mamma !
Det är faktiskt min blogg, och jag skriver precis vad jag vill här. Vill jag kräka av mig, så gör jag det !
Gillar ni inte inläggen,låt då bli att läsa !
På den senaste tiden ( 2 mån), så har jag fått många elaka kommentarer ang mina inlägg, mina åsikter osv. Detta är nåt som blir raderat och ni kan likabra låta bli att kommentera mina blogg inlägg.
Att få höra att man har en son som är ett freak, eller att man själv är : störd,ful, tjock...Ja, inget kul va?

Lena : Nejdå, jag har inte blivit utsatt för förtal eller nåt, jag ville bara skriva detta pga elaka kommentarer i bloggen:)

Är det någon som vet hur man anmäler via ip-adressena?

Nog om detta....

Fredag idag, gött med helg:)
Ska ha ett telemöte med min läkare från Huddinge idag, så håll tummarna för mig.
I övrigt så blir helgen lugn, men i morgon så ska vi till Busfabriken & fira Casper & Linus födelsedag:)

Så , ha en underbar helg :)

Pst..Lena, jadå, jag är inte felfri *fniss*, och skönt är det :):)






Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Tänk att det finns så små människor!!! Jag önskar dem ett eget liv så de slipper förfasa sig över andras som de inget vet om, utan bara spekulerar.

Jag antar att de får ut någon slags egen frustration av att försöka trycka ned andra människor. Det är verkligen sorgligt att höra att de inte har något bättre att göra...

Tur för dem att du är den du är, en stark person som har båda fötterna på jorden.

Kramar om dig vännen, du är kanon! Lena

2011-01-28 @ 21:52:15
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Kommentarer
Postat av: Sparkler

Bry dig inte om människor med snäv livssyn och kränkande kommentarer. Vi mammor med ADHD-barn håller ihop, vi vet vad du talar om.

Fortsätt skriva precis såsom du vill. Det gör jag med, och det hjälper. Kram.

2011-02-07 @ 07:52:34
Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack sparkler :)

& tack Lena :)

2011-02-07 @ 07:58:12
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0