Stenen hamnade fel....

så sa Casper idag, efter att ha kastat en sten....Den råkade att träffa en annan pojke på skolan.....Mitt på....
Förklarade, att man inte får kasta sten överhuvudtaget, Casper sa då ovannämda.
Sa igen, att man får inte....." Men mamma, jag hade bara stenen i handen,och sen vet jag inte hur den hamnade där den hamnade".
Man får inte le....le så han ser det...,& visst, han gjorde fel, men jag log över hans förklaring. Den är så typisk *S*
Impulserna kommer ju bara....inget han styr över, men ändå så förklarar man, och åter igen förklarar....
Ibland så känner man sig eländig....Nej, nej, nej och igen nej....Men vad annars göra?

Älskar min goa pojke över allt annat. Puss hjärtat


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Så svårt det är ibland, man vet ju att de inte kan hjälpa det men det är så tråkigt när det händer. Så lätt att någon annan blir skadad och det blir rabalder om det. Man önkar det fanns en trollformel som man kunde ta till ibland. Man vet ju att det fins ett stort hjärta därinne och att det är snälla och goa barn, men svårt att förklara för andra som bara tror att det är på jäkelstyg.

Kram på dig...Lenaeff

2010-09-30 @ 21:25:00
URL: http://mastermind.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0