Tv 4 på fredag...

Om ni kan,så titta på tv 4 på fredag. Klockan 10 börjar programmet " Efter 10", och då kommer en mamma att berätta hur det är att leva med ADHD/AS barn.
Ska bli intressant, då vi sitter i den sitsen. För vardagen är inget som är lätt precis för oss föräldrar, och framförallt inte för barnen.
Kan & jag hoppas, att folk som har varit elaka /fällt elaka kommentarer ang bokstavdiagnos barn, kanske lär sig något. Är ju absolut inte en dag för tidigt isåfall.

Har också fått en del positiv feedback av andra föräldrar i samma sits, det har jag berättat innan, och detta styrker en till max.
Men man märker också, att många döljer detta, just för att dom inte mår bra av sitsen.
Dels har jag en förståelse för detta, men sen så är det ju så, att man är inte ensam,och får man pratat av sig, så mår man bättre, man får som jag skrev, en styrka.
Och man har inget att skämmas för....tvärtom....vi är föräldrar till unika barn :)


Ha det gott alla.....



Kommentarer
Postat av: mamma zoffe

Nu fick jag inte berättsa allt som jag ville, för det var ju Malou som styrde innehållet, men hoppas jag bidrog med något gott!!



Tack för att du vill titta!!

KRAMISAR

2010-10-14 @ 22:06:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0