Huvudvärk,hosta & lite feber

Mår inte så bra idag kan man ju lugnt säga....
Hostar, och hade 38.2 i temp :(
& som ett brev på posten, kom då även huvudvärken.....

Håller tummarna på att det inte blir en lika kraftig hosta, som den jag hade förra året. Då hostade jag ju isönder 3 revben :(
Snart 1 år sen, men ska villigt erkänna, att det känns ömt fortfarande,då man hostar.
Men läkarna sa ju också, att det får jag leva med eftersom revbenen la sig fel under läkningen:(
Men men, jag överlever detta också.

Då är det snart helg....Älsklingen ska jobba hela helgen * trist*, och på lördag så ska vi på gåsamiddag.
Jag brukar tappa all smak när jag är förkyld, men hoppas att det inte är så på lördag, för jag älskar gås.

Nu ska jag släpa mig upp ur sängen & ta mig till skolbussen, lill grabben kommer hem nu vid 14 tiden

Ha det bra alla


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Hej vännen!

Hoppas att du piggar på dig tills på lörddag med middag och allt :-)

Kryapådigkramar//Lena

2010-10-28 @ 14:53:51
URL: http://mastermind.bloggsida.se/
Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen

Tack...hoppas jag med på :)

Kramar tillbax / Åsa

2010-10-28 @ 15:10:07
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0