Lördag...

Idag så ska vi till Kågeröd ( ryser, haha) och hämta ut paket. Caspers rapidokläder har äntligen kommit:)
Snygga kläder är det, kan verkligen rekomdera att ha ett sådant party. Vill ni ha ett,så kontakta mig, så ger jag er info vidare till Linda som är försäljaren.
Ska även inom syrrans kompis och hämta ljus som syrran har beställt till Mirandas barndop.

Igår så var vi på BUP igen, efter det så körde vi hem till syrran och tog en fika. Syrrans kompis Linda kom också, hon hade med sig sin kanonfina hund, en valp på 11 mån.
Casper lekte med hunden, och Theodor skrattade för fullt åt dom:)
Sen så gick Theodor & Casper in på rummet, och lekte. Casper var så glad för att vi körde dit:)
Miranda vaknade, och efter ett tag så satte jag mig och matade henne. Denna gång var hon snål med raparna, haha
Så tack för igår, myspys att umgås med mosters älskling och mosters tös:)

Senare på eftermiddagen, så grillade vi *mums*. Inget ovanligt här hemma, hehe....Älskar att grilla, oavsett tid på året :D
Sen satt vi ute med ett glas vitt vin och njöt av solen och naturen.
Lite fotboll med Casper & hundarna blev det också:) Och ja, där finns foto på det med....men ni vet hur jag är, haha....dom rackarna ska ju in på datan också :)
Vid 20.30 tiden så kom Pia & Jörgen, vi satt ute ett tag till....Sen gick vi in, och kvällen gick fort, rätt som det var så var klockan 01.00 !

& idag säger vi även Grattis till Camilla & Thomas som gifter sig idag :)

Nä, nu får jag sätta fart, annars så springer halva dagen iväg, haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0