Fredag...

Då var denna veckan slut:)  Ska till BUP idag igen....igår var vi där också, och fick ett besked ang Casper, och ett annat besked...Men det tar inte jag här. efter det,så träffade vi min syster, då hon var och fixade sitt hår. Hoppas det blev snyggt:)
Solen var ju framme, och det var så varmt. Ett utmärkt tillfälle till att ha en av dom nya klänningarna/tunikorna på sig:) Fyndade på Lindex i onsdags, kunde bara inte låta bli, haha
Var ute hela eftermiddagen och kvällen, och man fick ju en spontan kommentar av Steffi som kom senare : Oj vad du har fått färg.  Ja, som vanligt öppnar jag bara ytterdörren och går ut *S*. Nice att inte behöva kämpa för sin solbränna :D
Casper är som jag....Han sprang ute, bara i kalsonger, och det syns rätt så bra på han med. Min lilla mörka pojke:)
Gräsmattan blev klippt igår igen, den växer så det knakar :) Så snyggt här blir med en nyklippt gräsmatta:)
Ska ta foto på det....Och jag ger mig själv en spark i ändan, ni ska få se foton snart.....

Ha en underbar fredag:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0