Söndag & försvunna inlägg

Då var denna helg gången....och den har i stort sett gått i ett enda tecken, åtminstonde för mig : Sova :)
Smärtan tar ut sin rätt märker jag,så jag har sovit en hel del under helgen. Välbehövligt kan jag ju säga.

Idag så ska vi till Åsa & Arne och käka smörgåstårta *mums*, och innan dess, så ordningställer Mats sin verkstad och sätter in alla nya saker/vertyg han har fått. Hans ögon tindrar *S*, kul att se han när han går där och pjular runt:)

Försvunna inlägg :

Japp....några inlägg har försvunnit från mig. Så jag kommer att byta ut mitt lösenord, ifall nu nån har listat ut det. Försiktighet med andra ord.

Ett inlägg som försvann var, att nu har vi träffat lilla Miranda. Så lik Theodor är hon.  Hade tyvärr ingen kamera med mig,så jag kan inte visa henne här.
Syrran/Jonas tog bilder, så jag hoppas jag ska kunna få nåt av dom, Casper vill gärna se kortet då han håller Miranda.

Apropå bilder, så är det nog dax att ladda över bilder från kameran till datan....där finns en del roliga bilder *S*, eller hur Åsa & Jörgen ? haha

Nä, nu ska jag gå ut ett tag, sååååå fint väder idag:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0